انتشار ویدیوهای جدید مالی و حسابداری تسهیل‌گستر در وب‌سایت

نقش حسابداران به لطف دیجیتالی شدن و نوآوری با سرعت در حال تغییر است. حسابداران به لطف حسابداری لحظه‌ای یا به هنگام به سرعت با هوش مصنوعی و استانداردهای جدید در حال تبدیل شدن به مشاوران تجاری قابل اعتماد در سازمان هستند.

نقش حسابداران به لطف دیجیتالی شدن و نوآوری با سرعت در حال تغییر است. حسابداران به لطف حسابداری لحظه‌ای یا به هنگام به سرعت با هوش مصنوعی و استانداردهای جدید در حال تبدیل شدن به مشاوران تجاری قابل اعتماد در سازمان هستند. این نشان می‌دهد که مرزهای رشته حسابداری به مرور در حال تغییر است.

از ارزش‌های پیشنهادی و رویکرد تسهیل‌گستر برای گشودن دروازه‌های نوین به روی حسابداران، با ارائه نسخه‌های بروز شده از سازمان‌یار قدرت گرفته از Odoo ERP و محتوای جدید مرتبط کمک خواهد کرد تا با تمرکز بر اتوماسیون و ارزش افزوده به جای کار ورودی دستی، دنیای جدید خود را گسترش دهند و برای آینده آماده شوند. با قدرتی که هوش مصنوعی برای سازمان‌ها به ارمغان خواهد آورد، حسابداران از اتلاف وقت در کار ورود دستی رها خواهند شد، با ایجاد گزارش‌های مدیریتی قدرتمند در کوتاه‌ترین زمان ممکن و به اصطلاح با چند کلیک، به‌روزرسانی‌ها در زمان واقعی اتفاق خواهد افتاد و اهداف نوین برای حسابداران آنها را در پیشبرد سازمان‌هایشان برای تبدیل شدن به سازمان بدون کاغذ رهنمون می‌شود. همه اینها باعث می‌شود تا کار مضاعف کاهش یابد. نهایتا سازمان‌یار قدرت گرفته از اودوو در این فرایند کمک خواهد کرد تا یک حسابداری کاملاً یکپارچه با سایر فرآیندهای تجاری مدیریت در هر سازمانی شود. 

در این راستا، از رسالت‌های مجموعه تسهیل‌گستر است که با تولید محتوای مناسب و منطبق بر متدهای جدید آموزشی، برگرفته از به‌روش‌های ارائه شده توسط Odoo ERP می‌باشد، سعی دارد تا در ایفای نقش پیشرو و تاثیرگذار در جریان یاد شده را داشته باشد. تولید ویدیوهای اخیر و به‌روز شده در رابطه با حسابداری سازمان‌یار در واحد تولید محتوای تسهیل‌گستر از این دست فعالیت‌ها است که قدم‌های رو به جلو در خصوص آموزش‌های حسابداری در این نرم‌افزار است. ویدیوهای جدید را می‌توان از لینک زیر در وب‌سایت تسهیل‌گستر مشاهده کرد.

مشاهده ویدئوها


 

عنوان محصولات

اسنیپت محصولات برتر شما در اینجا نمایش داده می شود ... این پیام نمایش داده می شود زیرا شما هم آپشن فیلتر و تمپلیت را تنظیم نکرده اید.

مشاوره

این فرصت را دارید که از مشاوره رایگان تسهیل گستر استفاده نمائید.
انتشار ویدیوهای جدید مالی و حسابداری تسهیل‌گستر در وب‌سایت
تسهیل گستر, سیدمحمدصادق بلورچیان 07 آذر 1402
این پست را به اشتراک بگذار
بایگانی
ورود | ثبت نام افزودن نظر


وبینار آشنایی با راهکارهای کمکی نرم‌افزار سازمان‌یار (Odoo) برای بازاریابی و فروش برگزار شد
ارتباط با ما +
چت آنلاین
تماس با ما
دفتر تبریز: 041-51288000
دفتر تهران: 021-91012569
درخواست مشاوره و یا دمو