راهنما

خوش آمدید!

این تالار گفتگو در خصوص محصولات و خدمات تسهیل گستر و نرم افزار سازمان یار ( قدرت گرفته از Odoo ERP ) ایجاد شده است.

سوال بپرسید و به بحث و گفتگو بپردازید، مطالب و ایده های خود را به اشتراک بگذارید، پروفایل حرفه ای خود را ایجاد کنید، به دغدغه های مطرح شده در کیفی ترین شکل ممکن پاسخ دهید و شبکه ارتباطی خود را گسترش دهید.

0

درخواست کالا از انبار در Odoo

در ماژول تاییدها، درخواستی به نام "درخواست کالا" تعریف کرده ایم تا درخواست اقلام ستادی، تحقیق و توسعه و ... برای داخل سازمان از طریق آن صورت گیرد. اما این ماژول برای کنترل موجودی به ماژول انبار متصل نیست.

در صورت امکان، راهکاری ارائه فرمایید که بتوانیم این درخواست ها را به شکل صحیح در سیستم ثبت کنیم تا مدیریت موجودی به شکل درست صورت بگیرد و افراد داخل سازمان بتوانند از انبار درخواست کالا نمایند. در هنگام تحویل کالا از انبار به افراد نیز، تاثیر آن در موجودی انبار به درستی ثبت و مشاهده گردد.

تصویر پروفایل
انصراف
1 پاسخ
0
بهترین پاسخ

با توجه به درخواست شما برای اجرای فرآیند درخواست کالا از انبار با استفاده از ماژول تائیدها در Odoo ERP، به اطلاع می‌رساند که در حال حاضر این دو ماژول به طور مستقیم با یکدیگر ادغام نشده‌اند.

با توجه به این که این سیاست از سمت اودوو اتخاذ شده، به نظر می‌رسد این تصمیم به علت حفظ سرعت و پویایی سیستم بوده است. اما کماکان تیم فنی ما در برنامه خود امکان سنجی این ادغام را قرار داده است تا در اسرع وقت امکانی فراهم نماید تا فرآیند درخواست کالا به طور کامل خودکار شود. با این حال، برای پیشبرد این فرایند، در حال حاضر می‌توانید به شرح زیر اقدام کنید:

 ایجاد درخواست در ماژول تائیدها:
در این مرحله، شما می‌توانید درخواست خود را برای کالای مورد نظر با استفاده از ماژول تائیدها ثبت کنید. این درخواست شامل اطلاعاتی مانند نام کالا، تعداد، واحد و سایر جزئیات مربوط به درخواست شما خواهد بود.

بررسی و تائید درخواست:
پس از ثبت درخواست، این درخواست توسط افراد ذیربط در سازمان شما بررسی و تائید خواهد شد. این فرآیند ممکن است شامل چندین مرحله تائید در سطوح مختلف سازمانی باشد.

ایجاد سند انتقال به صورت دستی:
پس از تائید نهایی درخواست، ارائه دهنده کالا (انبار دار) باید به صورت دستی یک سند انتقال در ماژول انبار ایجاد کند. این سند نشان می‌دهد که کالای مورد نظر باید از انبار خارج و به درخواست دهنده تحویل داده شود.
حال در این مرحله شاید نیاز به امضای سند تحویل از سمت تحویل گیرنده دارید. در این صورت، از بخش تنظیمات انبار، تیک گزینه "امضاء" را در بخش "ارسال" علامت بزنید تا گزینه امضا فعال شده و توسط آن چاپ و امضای سند تحویل را نیز داشته باشید.

ما می‌دانیم که این فرآیند به طور کامل خودکار نیست و ممکن است نیاز به صرف زمان و تلاش بیشتری از جانب شما داشته باشد. با این حال، این روش به ما امکان می‌دهد تا پویایی و سرعت سیستم Odoo را حفظ کرده و در عین حال، اطمینان حاصل کنیم که تمام مراحل درخواست به طور دقیق و کامل انجام می‌شود.
تصویر پروفایل
انصراف

پاسخ شما

 
  

ارتباط با ما +
چت آنلاین
تماس با ما
دفتر تبریز: 041-51288000
دفتر تهران: 021-91012569
درخواست مشاوره و یا دمو