راهنما

خوش آمدید!

این تالار گفتگو در خصوص محصولات و خدمات تسهیل گستر و نرم افزار سازمان یار ( قدرت گرفته از Odoo ERP ) ایجاد شده است.

سوال بپرسید و به بحث و گفتگو بپردازید، مطالب و ایده های خود را به اشتراک بگذارید، پروفایل حرفه ای خود را ایجاد کنید، به دغدغه های مطرح شده در کیفی ترین شکل ممکن پاسخ دهید و شبکه ارتباطی خود را گسترش دهید.

0

وظایف تکرار شونده در ماژول پروژه

تصویر پروفایل
صدیقه قنبری

با سلام واحترام،

آیا راهی وجود دارد که دو وظیفه که توسط سیستم به صورت تکرار شونده اتوماتیک ساخته شده‌اند از نظر ظاهر card آن وظیفه قابل تشخیص باشند؟ (برا مثال، تاریخ ایجاد وظیفه تکرار شونده روی آن قابل مشاهده باشد.)


تصویر پروفایل
انصراف
1 پاسخ
0
تصویر پروفایل
صدیقه قنبری
بهترین پاسخ

با سلام و احترام

در Odoo ERP، ماژول پروژه به شما امکان می دهد وظایف تکراری را برای خودکارسازی وظایف مکرر ایجاد کنید. با این حال، همانطور که اشاره کردید، زمانی که تعداد وظایف تکراری زیاد باشد، تشخیص وظایف مربوط به دوره‌ای می تواند دشوار شود.

برای غلبه بر این چالش، می توانید روش های زیر را امتحان کنید:

1. استفاده از فیلتر اختصاصی ذخیره شده:

از بخش فیلترها برای تشخیص وظایف تکراری پروژه استفاده کنید. این امر به شما امکان می دهد وظایف مرتبط را به سرعت فیلتر و مشاهده کنید. بدین صورت که به بخش وظایف بروید و در قسمت فیلترها، "افزودن فیلتر سفارشی" و سپس گزینه { "تکرار شونده (دوره ای)" بله است } را انتخاب کنید و سپس از بخش علاقمندی ها، ذخیره جستجوی فعلی را بزنید تا با هر بار مراجعه به کانبان با انتخاب این فیلتر از بخش علاقمندی ها این وظایف را مشاهده کنید.

2. استفاده از رنگ ها و نمادها:

از رنگ ها و نمادها برای تمایز بصری وظایف تکراری مربوط به پروژه های مختلف استفاده کنید. به عنوان مثال، می توانید برای وظایف تکرارشونده به هنگام تعریف یک تصویر کاور اختصاصی یا یک رنگ اختصاصی تخصیص دهید تا نماد وظایف تکرارشونده باشد.

3. استفاده از برچسب ها:

همچنین می توانید از برچسب ها نیز برای این منظور استفاده نمایید. به هنگام تعریف برچسب، می توان رنگی نیز برای آن در نظر گرفت. در نمای کانبان هم می توانید با سرچ این برچسب به آن وظایف دسترسی پیدا کنید و هم در یک نمای کارت وظایف قابل مشاهده می باشد.

نکته:

در جواب مورد پیشنهادی که در شرح این درخواست مطرح نموده اید، بله می توانید با استفاده از ماژول استودیو، در نمای کانبان، فیلد "Created On" را به card وظیفه اضافه نمایید. این فیلد تاریخ و ساعت ایجاد وظیفه را نمایش می دهد.

از راهکارهای دیگری نیز مثل استفاده از کلمات کلیدی خاص در عناوین وظایف نیز می توانید استفاده نمایید.

امیدوارم با استفاده از این راه حل ها، بتوایند وظایف تکراری را در Odoo ERP به طور موثر مدیریت کرده و به راحتی وظایف مربوط به هر دوره را پیدا کنید.

موفق باشید.

تصویر پروفایل
انصراف

پاسخ شما

سعی کنید یک پاسخ اساسی ارائه کنید. اگر می‌خواهید در مورد سوال و یا پاسخ نظر بدهید، کافیست از ابزار نظردهی استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که همیشه می‌توانید پاسخ‌های خود را اصلاح کنید - نیازی نیست یک سوال را دوبار پاسخ دهید. همچنین لطفاً رأی دادن را فراموش نکنید - این کار کمک می‌کند بهترین سوال و جواب‌ها را انتخاب کنیم!

ارتباط با ما +
چت آنلاین
تماس با ما
دفتر تبریز: 041-51288000
دفتر تهران: 021-91012569
درخواست مشاوره و یا دمو